• Test panel 7.7 sep 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 323 Carus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Youridebie 18-11-2021

Zeer aan te raden

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

De headset is van een zeer hoge kwailiteit en aangezien de prijs categorie zeker een aanrader! De microfoon klinkt goed en is makkelijk te gebruiken met de mute knop op de headset. De kwaliteit van het geluid is ook zeer positief en ook weer makkelijk te gebruiken met de volume draaiknop op de headset. De kabel bij de headset is lang genoeg en kan makkelijk gebruikt worden op zowel de PC als op de playstation. Het enige nadeel van de headset is het draagcomfort, de kussentjes zijn redelijk dun en stevig dus na een tijd wordt dit wel gevoelig voor je oren. Concluderend, zou ik zeggen dat dit een hele goede headset is met hoge kwailteit en een voordelige prijs.

Pluspunten

• geluid
  • gebruikersgemak
  • microfoon

Minpunten

• comfort

GVR 11-10-2021

Mooie koptelefoon!!!!

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Mijn zoon heeft deze koptelefoon gebruikt en was hier super blij mee.
Hij gebruikt het om te gamen, voor social media en is hier zeer blij mee verrast.

De koptelefoon komt geheel over zijn oren heen en hierdoor komt het geluid goed binnen.
Omgevingsgeluid is wel te horen, heeft geen noice cancelling helaas, maar dat mag de pret niet drukken.

Overal een hele goede prijs / kwaliteitsverhouding en is een mooie koptelefoon

Pluspunten

• Microfoon
  • Overear
  • Groot
  • Goed aanpasbaar aan je hoofd

Minpunten

• Geen noice cancelling

Justin 07-10-2021

Goede kwaliteit van het product en goed geluid!

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Prima headset voor de prijs die je betaalt. Headset sluit mooi aan op je hoofd en de kussens zijn van best goede kwaliteit. Na een aantal uur gamen krijg ik bij de meeste headsets pijn op de plek van de kussens. Dat is bij deze niet. Ik vind dat echt een plusplunt. Helaas zijn de kussentjes allemaal geperforeerd. Hierdoor hoor je nog erg veel omgevingsgeluid. Dat vind je fijn of niet. Ik vind dat persoonlijk niks.
Ik wil compleet in de game opgezogen worden en met het omgevingsgeluid kan ik minder genieten van de game.
Verder komen de draden uit de oorschelp direct naar beneden. Als je bij wijze van spreken je oor naar de schouder probeert te brengen dan prikt de kabel in je schouder. Daar is niet helemaal over nagedacht. De microfoon is prima. Erg stevig en goed buigzaam.

Raad ik dit product aan? Ja, zeker! Voor de prijs die je betaald heb je een headset van een goede kwaliteit en prima geluid.

Pluspunten

• Geluid
  • stevigheid
  • Makkelijk te verbinden

Minpunten

• geperforeerde oorschelpen
  • kabel prikt in je nek

Bjorn 03-10-2021

Prima instapmodel headset

Trust GXT 323 Carus

Mooie headset, springt in het oog.
Geluid is voor de prijsklasse absoluut dikke prima, goede bas en helder geluid
Helaas is de pasvorm van de headset niet erg goed. De oorkussens sluiten niet goed af en dit voelt gewoon goedkoop aan.
Daarentegen kan je de headset langere tijd dragen zonder er last van te krijgen, dus dat is zeker wel oké.
De verstelling van hoofdband en microfoon is prima.

Wil je een prima headset voor weinig geld is dit een hele goede keus.
Zoek je een echt goede headset, zal je deze niet moeten aanschaffen. Maar dat lijkt me gezien de prijs wel duidelijk

Pluspunten

• geluidweergave

Minpunten

• pasvorm

Wouter Beudeker 30-09-2021

Comfortabele headset met een goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Zoek je een goede gaminghoofdtelefoon dan is de Trust GXT 323 Carus een betaalbare headset met een goede geluidskwaliteit met gedetailleerde hoge tonen en diepe bas.
De stof op de oorkussens geeft een langere levensduur waarbij de meshed crêpe stof zorgt dat je de headset kan dragen zonder pijn aan de oren bij een lange game sessie. Er is ook een mooie vulling aan de onderkant van de goed verstelbare hoofdband, waardoor de headset comfortabel aanvoelt. De microfoon is buigbaar te verstellen.
De headset is compatibel met PS4, Nintendo Switch (Audio) XBOX en PC( via meegeleverde adapter). De 1,2 meter lange kabel is anti-tangle en gemaakt van gevlochten nylon. Deze is wel iets kort voor gebruik met een Switch in handmode maar voor PC gebruik door de meegeleverde adapter (1 meter) wel voldoende lengte.
De volumeregeling en mute knop zijn makkelijk te bedienen maar de set heeft geen noise canceling.
Al met al een mooie rood/zwarte gameheadset die comfortable is met goed geluid en niet te duur.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Prijs

Minpunten

• Geen noise canceling
  • Microfoon niet in te schuiven

Taco Piek 30-09-2021

Goeie headset die erg goed geprijsd is

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Gekozen voor een gaming headset als aternatief voor speakers of bluetooth oortjes. Al met al bevalt deze headset erg goed, hij zit lekker voor een langere tijd en sluit ook goed af waardoor het geluid erg fijn klinkt. alhoewel dit geen noise cancelling heeft, sluit hij wel goed af waardoor je wel helemaal in de muziek of game zit.

De headset was voor mij plug and play waarbij de laptop direct de headset en microfoon herkent, en dus ook direct te gebruiken was voor het gamen.

Wat mij betreft een prima headset voor het gamen, zeker voor deze prijs!

Pluspunten

• Prijs
  • Comfort
  • Geluid

Minpunten

• Kwaliteit

j*********@h********** 29-09-2021

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen en ik raad deze headset daarom ook aan. Het is een simpele headset met hele handige functies. Je hebt bijvoorbeeld de dempfunctie wat erg gemakkelijk aan en uit te zetten is aan de achterkant van je oor. Ook zit achter je oor de geluidsregeling die je gemakkelijk bestuurd door aan het knopje te draaien. Je kan de headset direct in je controller verbinden, maar voor degene die het beter vinden om de aansluiting in de console of pc te stoppen heb je daarbij ook een aux kabel van 1 meter gekregen. Het comfort is perfect. De oorkussens zijn erg goed afgesteld en van een goede kwaliteit. Ook de verstelbare band ben ik tevreden over. De microfoon kan makkelijk verplaatst worden naar een plaats waar je zelf het beste bij voelt. Het geluid geef ik een 10. De kwaliteit is uitstekend en de intensiteit is perfect afgesteld. Ik raad dit product zeer aan.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort

Linda 29-09-2021

Verrassend fijne headset

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Ik heb deze headset een korte periode mogen testen. Ik ben positief verrast over deze headset, gezien de (lage) prijs. Hij zit heel fijn en geeft een mooi geluid. Bij mijn vorige headset kreeg ik nog weleens last van pijnlijke oren, daar heb ik bij deze geen last van. Hij valt mooi over mijn horen en zit lekker. Headset werkt prima op mijn Xbox one en pc. De meegeleverde kabels zijn lang genoeg. Wat ik verder ook heel fijn vind, is dat je de microfoon met een knopje op de oorschelp kunt muten of het volume kunt regelen.

Het enige minpuntje vind ik dat je de microfoon niet helemaal goed weg kunt klappen (alleen opzij duwen) en het materiaal van de microfoon doet wat goedkoper aan.

Pluspunten

• zit fijn
  • knop om microfoon te muten en volume te regelen
  • goed geluid

Minpunten

• microfoon kan niet weggeklapt worden
  • gebruikt materiaal voor de microfoon

Gérard Siebert 29-09-2021

verrassende kwaliteit

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Ben echt verrast door de geluidskwaliteit van de koptelefoon en ook de microfoon, zeker gezien de zachte prijs. Voldoende bassen, goede middentonen en niet te schelle hoge tonen.

Tijdens (video)bellen en in-game chats was ik goed te verstaan. Geen gekraak bij het bedienen van de volume die hard genoeg kan.
Ik heb diverse app’s en programma’s gebruikt om mijn stem op te nemen en vond de kwaliteit van de opname beter dan mijn huidige bedrade oortjes uit 2018. De microfoon kan niet verwijderd maar wel ver genoeg weggedraaid worden zodat het niet belemmert bij bijvoorbeeld eten of drinken.

Over het draagcomfort ben ik zeer tevreden. De headset blijft goed op zijn plek zitten als ik mijn hoofd buig, draai of schud en dit zonder af te knellen. De ingestelde breedte/hoogte schiet niet uit de positie bij bijvoorbeeld het wegdraaien van de microfoon. Het gewicht is prettig licht: geen hete of pijnlijke oren ook na langdurig gebruik (en mijn hoofd en oren zijn vrij groot). Bij een eerdere over-ear headset gebeurde het regelmatig dat er ergens een haar klem kwam te zitten wat vervolgens eruitgetrokken werd bij het afdoen. Met de Trust heb ik dit geen enkele keer meegemaakt.

Het materiaal van de oorkussens lijkt me bestendiger dan het synthetisch leer van andere koptelefoons dat na een tijdje begint af te brokkelen, maar lange termijn ervaring heb ik natuurlijk niet.

Het volumewieltje en de mute schakelaar zijn goed gepositioneerd en zonder moeite intuïtief te vinden. Wat een leuke toevoeging zou zijn is een multifunctionele knop (pauze, spraakassistent, etc.) voor telefoon- en tabletgebruik maar het is voor mij geen groot gemis bij een gaming headset.

Het snoer is lang genoeg voor PS4 en PC gebruik en de bijgeleverde Y-verlengkabel is handig voor apparatuur die geen gecombineerde ingang heeft.

Het materiaal is degelijk en stevig maar de metaal-look plastic elementen vind ik wat goedkoop ogen. Gelukkig zijn het maar kleine delen en is de rest niet zo glimmend.
Het design is niet mijn smaak maar de functionaliteit is gewoon verassend goed.

Pluspunten

• geluid
  • comfort

Minpunten

• design

Carlijn 29-09-2021

Goede headset! Alleen niet voor PS4

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

De headset heeft een mooi design en is licht van gewicht. Er zit een kabel aan die direct op de controller kan, of met de extra kabel aan de PC. De kabels zijn lang genoeg. De volumeregeling en mute-knop zitten op de headset en niet aan de kabel, wat ik erg prettig vind werken. Wanneer dit aan de kabel zit, grijp ik vaak mis. Maar met een vaste locatie op de headset is dit geen probleem.

De headset zit zeer comfortabel, mede door het lichte gewicht en de fijne kussen bij de oren en boven op het hoofd. Na uren gamen zit de headset nog steeds zeer prettig, je voelt de headset amper zitten.

Het geluid is prima en mooi helder. Geen superkwaliteit, maar zeker boven verwachting voor deze prijs. Goede bass. Audio links en rechts komen goed door waardoor dit je gameprestaties kan verbeteren.

De microfoon is ook makkelijk verstelbaar. Enige (en voor mij ernstig) probleem: de microfoon lijkt niet capabel met een PS4. Mijn PS4 herkent de microfoon namelijk niet. De microfoon werkt wel goed op mijn PC en is dus niet defect. De microfoon heeft een goed en helder geluid met een zeer goede ruisonderdrukking. Zelfs wanneer je op de microfoon blaast, hoor je dit amper als ruis terug.

Pluspunten

• Zeer goed draagcomfort
  • Goede ruisonderdrukking
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Microfoon is niet compatibel met PS4

Eva A-C 29-09-2021

Heerlijke geluidsbeleving

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Deze headset functioneert boven mijn verwachting. Het gebruiksgemak is perfect zoals:

- eenvoudig verstelbaar in hoogte, past daarom prima
- de lengte van de bijgevoegde kabels zijn meer dan toereikend
- het verstellen van de microfoon gaat ook geheel naar wens
- Het geluid in het algemeen voldoet prima
- lage tonen, bastonen geven het idee dat je in een bioscoop zit
- hoge tonen ook perfect
- en het werkt ook nog eens prima samen met Ipad en macbook!

Ik ben dus zeer tevreden over deze headset, zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanbeveling waard.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • gekuidskwaliteit
  • prijs
  • past op elke pc/mac/ipad

Minpunten

• niet draadloos te gebruiken

k************@h********** 29-09-2021

Prima headset

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

De Trust GXT 323 Carus is een kwalitatieve, middelklasse, over het hoofd headset. De aansluiting is een 3,5 mm connector van ongeveer 1 meter, maar het komt ook met een Y-verlengkabel van 1 meter, wat ik persoonlijk wel erg waardeer.

Design & Comfort
De behuizing is plastic en de design is erg sleek met grote oorschelpen en comfortabel oorkussens. Het is wel een beetje onhandig als je een bril draagt. De Hoofdband is verstelbaar en de microfoon is flexible. De volumeregeling is op de oorschelp, wat beetje onhandig is, maar het is niet het einde van de wereld.

Geluidskwaliteit
De geluidskwaliteit is eerlijk gezegd matig, de lagere tonen en de bas zijn niet als intense als de hogere tonen. Ook kunnen de mensen om me heen duidelijk horen wat ik hoor. Wel is het geluid helder en meer kan je niet verwachten voor 40 euro.

All in all is dit het een prima headset voor deze prijs.

Pluspunten

• Prijs
  • Helder geluid

Minpunten

• Bass
  • Geen noicecanceling

cp 28-09-2021

Goed product voor schappelijke prijs

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Direct bij opening valt de doos al goed in het oog - een mat-zwarte doos met een afbeelding van de headset in hoogglans

Design: De headset is uitgevoerd in mat-zwart kunststof. Zwarte kussens voor de oorschelpen en met een rode kussen aan de onderzijde van de verstelbare hoofdband.
De zeskantige oorschelpen zijn een opvallend design, vaak zijn ronde of vierkante oorschelpen het meest voorkomend. Het gevlochten draad waarin de roodzwarte kleurstelling terugkomt is een fraai ontwerpdetail. Het gewicht van de headset is prima, voelt niet zwaar aan, ook niet na langdurig gebruik.
Gebruiksgemak: Op de linkeroorschelp vind je de verstelbare microfoon, de volumeregeling en het knopje om de microfoon uit te kunnen schakelen. De oorschelpen zijn breed en diep genoeg voor mijn oren en de kussens voelen zacht aan, dat laatste geldt ook voor de hoofdband.
De kabel heeft een lengte van 100 cm en is in principe lang genoeg voor gebruik met een gamecontroller (3,5 mm aansluiting). De spelers die door middel van een PC gamen hebben meer geluk, in de doos bevindt zich namelijk ook nog een verlengstuk van 120 cm met aparte microfoon- en audio stekkers, die extra lengte is wel fijn.
Geluidskwaliteit: Het geluidsbereik van de headset bestrijkt het normale bereik van het menselijk gehoor 20 tot 20000 Hz. Bij een testvideo op youtube kwam ik met mijn gehoor aardig in de buurt van de opgegeven specificaties dus die opgave lijkt te kloppen met de werkelijkheid. De headset doet zijn ding het best in de bastoonhoogten.
Explosies, geweerschoten en dergelijke komen dan ook goed en krachtig door. Een krakende deur, of brekend glas kwam wat blikkerig door en werd onhoorbaar wanneer er tegelijkertijd een explosie plaatsvindt. Het 3d-effect , links een kamer inlopen en rechts eruit met vervaging van geluid, is goed waar te nemen met deze headset.

Microfoon: De microfoon zit wel wat in de weg en is niet goed weg te buigen, springt wat terug, het geluid ervan is goed en helder volgens mijn medespelers. De schakelaar om deze uit te schakelen zit bovenop de linkeroorschelp. Gevoelsmatig zit de schakelaar verkeerd om gemonteerd. Om het geluid uit te schakelen moet deze namelijk naar voren geschoven worden, waardoor je daarvoor de duim logischerwijs moet gebruiken, terwijl als je de oorschelp beetpakt wanneer deze op je hoofd is, je daarvoor je wijsvinger zou gebruiken.
Conclusie: Al met al een goede headset, het design is leuk en het geluid is voor deze prijsklasse verrassend goed. Helaas geen noise cancelling, al nemen de oorschelpen wel wat van het omgevingsgeluid weg

Pluspunten

• Comfort headset
  • Geluidskwaliteit bas

Minpunten

• Geen noise cancelling
  • afstellen microfoon

s***************@g******** 27-09-2021

Niet voor klein hoofd, geluidskwaliteit matig

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Normaal gebruik ik goede kwaliteit oordopjes voor bij mijn laptop. Ik gebruik het om online mee te overleggen en af en toe te gamen.

De headset is goed instelbaar en past goed om mijn hoofd. Dat het een overear is moet ik wel een beetje aan wennen, maar de geluidservaring is wel aardig. Door de oorkussens kan ik hem een langere tijd op hebben, maar hij sluit niet goed aan aan de onderkant. Het geluid lekt aan die kant weg.

De geluidskwaliteit vind ik onder de maat vergeleken met de meer professionelere dj-koptelefoons die ik wel vaak gebruik. Ik ben daarom alert op de kwaliteit. De middenfrequenties lopen in elkaar over met het laag en het klinkt voor mij veel te rommelig. Misschien mag je in deze prijsklasse ook niet meer verwachten.

De microfoon werkt goed en ik ben duidelijk hoorbaar. De muteknop werkt naar behoren

De lengte van het snoer is een duidelijk minpunt. Veel te kort (1,2 meter kort) voor gebruik met een laptop via de audiojack.

Pluspunten

• lekker zacht
  • goede microfoon
  • voelt robuust

Minpunten

• pasvorm voor klein hoofd
  • geluidskwaliteit

Remco 27-09-2021

Sterke Headset

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Deze koptelefoon mogen testen vanuit kieskeurig.

Uiterlijk en pasvorm:

De koptelefoon is strak vorm geven. De behuizing is geheel van plastic maar dit hoor je niet kraken. Wel is het redelijk aan het formaat. De hoofdband is makkelijk te verstellen. Als je een wat kleiner hoofd heb vond ik hem niet helemaal lekker aansluiten maar voor mijn gevoel wat naar binnen lopen. Hierdoor sluiten de oorschelpen niet helemaal 100% af. Deze oorschelpen waren verder wel comfortabel.

Geluidskwaliteit:

Het geluid van de headset is van goede kwaliteit voor deze prijsklasse. Helderheid en intensiteit zijn goed. Bas vind ik toch nog wat tegenvallen. Dit kan beter. Je kunt het volume wel heel makkelijk regelen via het wieltje op de headset zelf.
De microfoon geeft goed geluid en hier is weinig op aan te merken. Ook de mute knop op de headset is makkelijk. Tevens is de microfoon simpel te verstellen.

Gebruikersgemak:

Standaard zit er aan de headset een kabel van 1.2m wat voldoende is als je hem op de controller wilt aansluiten. Als je hem op de PC wilt aansluiten zit er een verleng kabel van 1m bij. Hieraan zitten dan 2 losse stekkers. Dit werkte te voor mij goed met deze lengtes.

Op prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader!

Pluspunten

• Helderheid
  • Intensiteit

Minpunten

• Verstelbaarheid
  • Groot
  • Bas iets minder

nickyrothkrans1@outlook.com 24-09-2021

Kwaliteit en een fraai design.

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

Kwaliteit en goed design.

Het gebruiksgemak:
Geen complexe headset. Doet waarvoor het gemaakt is!
-Gemakkelijke volumeregeling met een fijne mute knop op de headset zelf. Hierdoor heb je geen los bedieningspaneel wat toch maar zwaar is en in de weg hangt.
-Aux Kabel is lang genoeg 1.2m met zelfs een handige Y-Verlengkabel

Design:
-Fraai design. Geen overdreven design. Wel aan de grote kant.

Comfort:
- Toch al wat budget headsets versleten en daardoor nog al kritisch op het comfort. Echter heb ik niks aan te merken op het comfort. Zit heerlijk en ook na een lange tijd dragen geen pijnlijke oren.
- Gemakkelijk verstelbare hoofdband die tevens een verstelbare microfoon heeft. Ook deze is weer de juiste grootte en niet zo'n onhandig ding wat je constant tegen de mond aanzit.

Geluidskwaliteit:
- Het enige min punt is het geluid. Het is zeker niet slecht maar in vergelijking met de wat duurdere headsets valt het een klein beetje tegen.
- Daarin tegen is het geluid voor een budget headset beter dan de gemiddelde headset.
- Zelfs de bas is voldoende.

Tot slot raad ik deze headset wel aan als je opzoek bent naar een goede headset die niet al te duur is. Het draag comfort maakt gamen voor langere tijd goed te doen. Er is namelijk niks vervelender dan een pijnlijke headset. Geluid is zeker niet slecht en is voldoende als je een niet al te fanatieke gamer bent.

Pluspunten

• Fraai design.
  • Geweldig comfort.
  • Geen loshangend bedieningspaneel.
  • Prijs volstaat aan de kwaliteit

Minpunten

• Minder diepgang in het geluid.
  • Kras gevoelig.
  • Erg groot.

mzzltijn 24-09-2021

Een prima headset voor een mooie prijs.

Geschreven voor: Trust GXT 323 Carus

In mijn zoektocht naar een nieuwe headset had ik het geluk dat ik deze headset mocht testen. En ik moet zeggen dat ik als het om Trust gaat nogal sceptisch was over hoe de kwaliteit zou zijn, maar ik moet zeggen dat dit een prima headset is voor deze prijsklasse.

Het geluid van de headset is prima, zeker vergeleken met de standaard telefoon oordopjes die ik gebruik sinds mijn hond mijn vorige headset aanzag voor een lekkere snack.. Zowel bij Spotify, Netflix als in games is het geluid prima. Het geluid is helder, spraak is duidelijk en de bas heeft een mooie klank. Een prima combinatie met de B&O audio van mijn laptop.

Qua comfort valt mij op dat de headset eenvoudig te verstellen is, en dat je ook hoort dat je deze verstelt. Misschien persoonlijk, maar ik vind dat wel prettig. Ook de overear is een goede maat, passen goed over mijn (niet al te kleine) oren. Ook na een avond met de headset op gamen zit de headset nog prima. De oorkussens zorgen ervoor dat de headset ook na langere tijd niet (al te) vervelend gaat zitten. Natuurlijk voel je na een paar uur gamen de randen van de oorkussens wel, maar het is niet zo dat dit gaat irriteren of pijn gaat doen.

De microfoon is verstelbaar. Deze moet wel dicht op de mond zitten om duidelijk hoorbaar te zijn. Maar het verstellen gaat licht, dus de microfoon zit niet in de weg als je een slok drinken neemt of een koekje eet. En de microfoon pikt ook geen achtergrondgeluiden op.

Wat ik wel wennen vind is dat zowel volume als de microfoon dempen op de koptelefoon zitten en niet aan het snoer. Ik grijp dus nogal eens mis als ik het geluid even snel wat zachter wil zetten. Maar zoals gezegd, mogelijk gewoon een kwestie van wennen.

Het enige echte nadeel waar ik tegenaan loop is de lengte van het snoer. Het snoer bestaat uit 2 gedeeltes. Het eerste stuk snoer heeft een lengte van 1,2 meter met een normale audiojack (microfoon en geluid via dezelfde plug). Deze kan gekoppeld worden met het 2e gedeelte van het snoer van 1 meter met een aparte microfoon en audio plug. Deze kan dan op de PC worden aangesloten. Zo heb je een kabel van 2,2 meter als je de headset op een PC gebruikt en een fijne korte kabel als je de headset in je controller plugt. Dan struikel je er niet over als je even naar de koelkast loopt met de controller in de hand en de headset op je hoofd.

Maar helaas gebruik ik de headset met een laptop en dus via de normale audiojack. Hierdoor is het snoer dat ik kan gebruiken dus 1,2 meter lang. Dat klinkt nog best lang, maar tijdens gebruik dat valt tegen. Ik moet de headset regelmatig afzetten omdat ik anders mijn laptop van het bureau afsleep als ik iets uit een la of kast wil pakken. Voor gebruik met een laptop was het fijner als het eerste stuk snoer meer lengte had gehad en je een goede bewegingsvrijheid hebt. Maar dit is natuurlijk een concessie die je doet als je een 3-in-1 headset gebruikt.

Kort samengevat ben ik positief verrast over deze headset. Zeker gezien de prijs waarvoor deze headset te koop is.

Pluspunten

• goede maat overear
  • verstelbaarheid hoofdband
  • draagcomfort

Minpunten

• lengte snoer